Întrebări frecvente

Cum funcţionează aparatul și capsulele Tassimo?

Pentru aparatul tău Tassimo BOSCH poți utiliza doar capsulele Tassimo, special create pentru acesta. Mai exact, aparatul este prevăzut cu o lentilă care citește codul de bare de pe ambalajul fiecărei capsule – astfel încât să dozeze exact cantitatea de apă necesară pentru băutura ta preferată. Sistemul de citire se numește IntelliBrew - acesta ajustează automat condițiile de pregatire:


-Ciclul de pregătire (înainte și în timpul procesului)
-Cantitatea de apă
-Viteza fluxului
-Purificarea aburulu

Ce înseamnă aprinderea intermitentă a becului roșu?

Becul indicator clipește roșu atunci când rezervorul de apă trebuie reumplut (nivelul de apă nu este suficient pentru a pregăti o băutură) sau atunci când acesta nu este poziționat corect în locul lui. Umple întotdeauna rezervorul cu apă de la robinet.

Ce înseamnă atunci când becul indicator ramâne continuu aprins?

Lumina indicatoare ramâne roșie continuu atunci când aparatul trebuie să fie curățat de reziduuri. După ce aparatul a fost curățat, acesta se va menține într-o stare perfectă de funcționare, asigurând de fiecare dată prepararea băuturilor de cea mai bună calitate. Efectuează ciclul de curățare completă o dată la trei luni, iar din când în când șterge lentila care citește codul de bare de pe capsule.

Ce reprezintă pastila gri din rezervorul de apă?

Această “pastilă gri” se numește flotor și are rolul de a transmite aparatului Tassimo care este nivelul apei din rezervor. Așadar, în momentul în care nu este suficientă apă în rezervor, se va aprinde becul roșu, care te va anunța că este necesar să completezi cu apă.

Întâmpin alte probleme cu aparatul meu Tassimo, decât cele de mai sus.

Colegii noștri din Service te vor putea ajuta cu mai multe informații și poți lua legătura cu ei la numărul de telefon 021 380 85 95 (tarif standard), de luni până vineri (între orele 9:00 - 17:00).

Am înregistrat un bon și a fost invalidat. Care sunt motivele?

Iată care ar putea fi motivele pentru care s-a întâmplat acest lucru și pe care te rugăm să le verifici:

  • ai mai înregistrat același bon în trecut și a fost deja validat
  • imaginea încărcată este neclară sau incompletă - datele selectate nu au putut fi verificate
  • ai fotografiat bonul pliat
  • datele de pe bon/ factură nu coincid cu cele selectate de tine
  • produsele pe care le-ai înscris fac parte din campania promoțională de 12 pachete + aparat gratuit
  • Astfel, poți reîncărca bonul în platformă, corect. Pentru orice nelămuriri, ne poți trimite un mesaj privat pe pagina de Facebook Tassimo România, aici: https://www.facebook.com/TassimoRomania/

    Cât durează validarea bonului/ aparatului în platformă?

    Verificarea unui bon/ aparat durează maximum 5 zile lucrătoare (de la data înscrierii), timp în care te rugăm să păstrezi bonurile/facturile. Astfel, le vei putea înregistra din nou dacă este cazul.

    Am selectat premiul dorit în platformă, dar este În curs de validare. Când va fi validat?

    Premiile selectate într-o anumită lună își vor schimba statusul în validat în momentul în care sunt preluate spre trimitere. Spre exemplu, un premiu selectat în intervalul 1-30/31 al unei luni va ajunge la tine la finalul lunii următoare. În cazul în care premiul tău a fost validat și nu ajunge în intervalul menționat, ne poți trimite un mesaj privat pe pagina de Facebook Tassimo România, aici: https://www.facebook.com/TassimoRomania/

    Premiul meu este validat în platformă, dar nu l-am primit. Când îmi va fi livrat?

    Premiile validate sunt trimise în termen de maximum 45 de zile de la data Validării. În cazul în care nu ajunge în acest interval, te rugăm să ne scrii.

    Am înscris aparatul, dar nu am primit premiul garantat ce constă într-un set Diversity Tdiscs.

    Începând cu data de 3 februarie 2017, toate aparatele înscrise și validate sunt premiate cu 10 puncte utilizabile în platforma LumeaTassimo.ro

    Pot cumpăra T-disc-uri Tassimo cu ajutorul punctelor câștigate în platformă?

    Punctele acumulate pot fi utilizate doar pentru cadourile din categoria Premii.

    Care este intervalul de înnoire a premiilor din platformă?

    Nu există un interval stabilit, pentru că ne place să vă surprindem constant. De aceea, sugestia noastră este să te abonezi la newsletter-ul http://lumeatassimo.ro pentru a fi la curent cu noutățile pe care le pregătim.

    Am alocat puncte pentru un premiu și acum apare X pe el. Îl mai primesc?

    X-ul care marchează un premiu reprezintă epuizarea stocului respectiv. Dacă ai selectat un premiu înainte ca acesta să nu mai fie pe stoc, îți este rezervat și va ajunge la tine în timpul menționat. Desigur, după ce un premiu este marcat cu X, acesta nu mai poate fi selectat până la o nouă actualizare a stocului.